HTML

Pain doesn't hurt - if it's all you've ever felt

Talán kitaláltad már, hogy itt nem sok örömteli dologgal találkozol majd. Ennek ellenére csak ajánlani tudom blogomat, hisz az enyém mellett könnyűnek érzed majd az életed...

Friss topikok

  • Emptiness: @wiloknieriel: Köszönöm szépen, én magam is azon vagyok :) (2011.01.11. 14:57) Hajnitlanul, de ez van
  • Emptiness: gyönyörű :) (2011.01.10. 16:52) Elégtelen
  • wiloknieriel: @Emptiness: Hú, hát izé? :D Nos, én nem vagyok sem normális, sem átlagos, így egyáltalán nem meg... (2011.01.04. 19:04) Köd
  • azallamenvagyok: @úriparaszt: mondasz valamit:) (2009.11.11. 13:33) Dysmorphophobia

Linkblog

Részeg jófej? Dede!

2009.07.20. 06:58 :: Emptiness

Például tegnap, az utolsó napon, egy fazon odajött, hogy a vihar mindjárt ideér és mi mind meghalunk -> nem lenne-e e kedvünk egy utolsó szexhez? Ha meg életben maradunk, akkor annak ellenére XD

Ami úgy az egészét illeti, nagyon jó volt! Rengeteg - és még annál is több - pasi, jó koncertek, jó hangulat... Életképek:

Egy este hideg volt, így beleültem egy srác ölébe, hogy melegítsen fel. Örült a feje.
Egy 38 éves családapa azon siránkozott, hogy én az ő adójából fogok tanulni - hulla részegen. Egy okkal tönn, hogy miért nem fogok SOHA férjhez menni.
Egy pasi kb 30 percen át magyarázta nekem, hogy miért érné meg nekem lefeküdni vele.
Én ki nem adtam volna 700 forintot egy palacsintáért, de egy srác megtette, aztán engem etetgetett, de nyugi: ő többet evett.
Mivel minden fazon le akart itatni engem és a barátnőm, soha nem kellett sörért pénzt kiadnunk.

Nah ezek elég pasizós sztorik voltak, de valamiért mindig ők találtak meg minket. Naná, ez egy fesztivál(volt)...

Amit sajnálok, hogy lemaradtunk Kiss Ádámról, de talán majd felteszik a netre. Hadházy viszont király volt. De jó volt mindenki, és nem csak a stand uposok.

Én tegnap jöttem haza Tokajból, du 6-tól ma reggel 6-ig aludtam. S bár mi a barátnőmmel minden éjjel hazasétáltunk hozzájuk és csak másnap délutánra mentünk ki, így volt lehetőségünk normálisan enni, aludni, fürödni, most mégis tervezek egy hatalmas fürdőt. Egy olyan igazi 3 órásat!

Terveim a közeljövőre nézve:
angol nyelvvizsga
rehab, rehab, rehab...
aerobik
pilates
capuera
már nem a fogyásra hajtok, hanem a jobb állóképességre
szeretnék ottaludni a nagyszüleimnél pár éjszakát
talán mindkét ágról...
és rengeteget foglalkozni az én édes, és méltatlanul elhanyaolt, kiskutyámmal

Öhm, és rendszeresen blogot írni :)

És ha eddig még nem hallottad volna : Inna - Hot
Nagyszerű szám!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://painandhope.blog.hu/api/trackback/id/tr971255858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lia666 2009.07.20. 20:00:45

rehaaaab, baby, you are my deseeeeease
/Rihanna - Rehab

erről most csak ez így eszembe jutott

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.07.20. 20:36:09

Na ugye hogy ugye...?
Örülök.

Aki eddig csak csendben kukkolt, de most hangosan örül annak, hogy más jól érezte magát :)

azallamenvagyok 2009.07.24. 20:39:17

kezdem sajnálni, hogy én nem voltam:P

Gladia Delmarre 2009.07.26. 14:11:08

@azallamenvagyok: te is az öledbe húztad volna kicsit melegíteni:)))

Örülök, h jól érezted magad, kellenek nagyon az ilyen élmények! És sorry, ha most visszautalok egy bejegyzésedre, de sokkal többet érnek az ilyen apró dolgok (amik adott pillanatban hatalmas jókedvet okoznak), mint a tesódon szomorkodni, és senkinek érezni magadat!!

azallamenvagyok 2009.08.01. 22:01:21

@Gladia Delmarre: á, még nem vok 30:P
süti beállítások módosítása