HTML

Pain doesn't hurt - if it's all you've ever felt

Talán kitaláltad már, hogy itt nem sok örömteli dologgal találkozol majd. Ennek ellenére csak ajánlani tudom blogomat, hisz az enyém mellett könnyűnek érzed majd az életed...

Friss topikok

  • Emptiness: @wiloknieriel: Köszönöm szépen, én magam is azon vagyok :) (2011.01.11. 14:57) Hajnitlanul, de ez van
  • Emptiness: gyönyörű :) (2011.01.10. 16:52) Elégtelen
  • wiloknieriel: @Emptiness: Hú, hát izé? :D Nos, én nem vagyok sem normális, sem átlagos, így egyáltalán nem meg... (2011.01.04. 19:04) Köd
  • azallamenvagyok: @úriparaszt: mondasz valamit:) (2009.11.11. 13:33) Dysmorphophobia

Linkblog

Hajnitlanul, de ez van

2011.01.10. 17:30 :: Emptiness

Ez is egy nap csak...

A mai napom fenomenális volt. De nem túlzok. Frankón az volt.
Egy régi dokim ott kellett hagynom, mert már betöltöttem a 18-at. Egy éve már, de nem siettük el az új felkutatását, mostanra jutottunk el hozzá.
Rikta Kórképek Osztálya
Hát attól még baromi sokan voltak! 4 fő/m2 kb :)
Lincshangulat és harc az előrejutásért!
Engem hárman képviseltünk, szüleimmel és jómagammal egyetemben. Anyát beküldtük a harcmezőre, ő a legkisebb és neki van a legnagyobb szája alapon, apa meg én meg kint kávéztunk. Ki miben a legjobb ugye...
Nagy nehezen bejutottunk, a doki kedves volt, de úgy volt vele, egyszer élünk, elszalad a fényképezőgépéért két épülettel arrébb. Az asszisztensnő szintén elment. Anya, apa és én ülünk, nézzük egymást és mind ugyanarra gondolunk. A kint várakozó tömeg életben hagy majd minket, ha végzünk?
Doki vissza, masina elő, az arcom nem lesz benne, de minden hegem egyenként igen, több beállításból...
Akkor ugye felvette a kórtörténetemet, laza fél óra alatt meg is voltunk azzal a részével, más kb tíz percig volt bent.
De ha már idáig utaztunk, akkor uccu neki! Vérvétel, ultrahang fül-orr-gége!
De jó!
Vért gyorsan vettek, csak 3 üvegcsével, majd UH...
Már az előző szardíniásdoboz méretű váró is csúcs volt, amit egy alagsorban helyeztek el, minimális költségvetéssel (=két dolgott ne keress: fény és levegő), de itt megint a föld alatt vártunk egy jó 2-3 órát, hogy aztán egy nő, meg NYILVÁN egy fiatal orvostanhallgató elhasználjanak egy tubus UH-gélt a felsőtestemen.
Utána spuri a FOG. Á, 53? Na jó, kirakom megint. Sorszám, amiről csak annyit, hogy már a 3jegyűeknél jártak...
Fiatal doki: mit vizsgáljon ő rajtam? Mondom: fül, orr, gége. Aztán elmagyaráztam neki, ő megkínzott, majd úgy ítélte, nem volt még elég hosszú a napom: gyerünk hallásvizsgálatra, aztán "nemtudomhova", hogy javítsanak a rekedtes hangomon. Ezutóbbi egy korábbi műtét szövődménye. Király, nekem már úgyis mindegy alapon elindultunk felfedezni egy újabb föld alatti objektumot.
Vizsgálati eredmény: 20% minusz -> hallókészülék. A tiéd!
De aztán mutattak pár átlátszó kütyüt és most egy kéthetes próbaidőn vagyok, hogy meg tudom-e szokni.
A megjegyezhetetlen nevű helyre most nem mentünk.

Mindent összevetve hulla fáradtan egy Dolbi Szörráund rendszerrel az agyamban gépelgetek itt a kihűlt neocitránom mellett, és próbálom figyelmen kívül hagyni a tényt, hogy a saját légzésem magamnak jelenleg egy hiteles Dart Vader szimuláció.

A mai nap tehát rájöttem, hogy ez a világ kegyetlenül hangos és halláskárosultként, amit amúgy most derítettek ki, sokkal könnyebb egy állandóan nyüzsgő koliban aludni, mint azoknak, akik hallanak minden apró lényegtelenséget.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://painandhope.blog.hu/api/trackback/id/tr12574636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wiloknieriel 2011.01.11. 00:23:04

Igen. A csend simulékony.
Hihetetlenül hozzászokhattál már ezekhez a dolgokhoz. Nem tudom, mit gondoljak, mit gondolhatok. De azt hiszem, csak így tovább!

Emptiness 2011.01.11. 14:57:35

@wiloknieriel: Köszönöm szépen, én magam is azon vagyok :)
süti beállítások módosítása