HTML

Pain doesn't hurt - if it's all you've ever felt

Talán kitaláltad már, hogy itt nem sok örömteli dologgal találkozol majd. Ennek ellenére csak ajánlani tudom blogomat, hisz az enyém mellett könnyűnek érzed majd az életed...

Friss topikok

  • Emptiness: @wiloknieriel: Köszönöm szépen, én magam is azon vagyok :) (2011.01.11. 14:57) Hajnitlanul, de ez van
  • Emptiness: gyönyörű :) (2011.01.10. 16:52) Elégtelen
  • wiloknieriel: @Emptiness: Hú, hát izé? :D Nos, én nem vagyok sem normális, sem átlagos, így egyáltalán nem meg... (2011.01.04. 19:04) Köd
  • azallamenvagyok: @úriparaszt: mondasz valamit:) (2009.11.11. 13:33) Dysmorphophobia

Linkblog

Dysmorphophobia

2009.10.29. 09:20 :: Emptiness

Újra itt. De nem vagyok jobban.
A bejegyzés címe - mint kiderült - az én betegségem. A héten szakhét van, így különleges előadásokat tartanak, melyekre szabadon be lehet menni. A  szépség nyomában is egy hasonló előadás volt. Már az evési zavarok tárgyalásánál is kirohantam volna a teremből. De még szerencse, hogy nem tettem. Később ugyanis rátértünk más önképzavarokra.
Nincs nekem semmilyen anorexiám vagy bulémiám.
Dysmorphophobiám van.
Ha érdekel, mi ez, keress rá valahol. Nekem most nagyon fájdalmas lenne leírni.
Csak azt nem tudom, hogy mikor és hogyan fogok ebből kilábalni. Mert most így ötletem sincs.

És végül: azallamenvagyok, köszi a szeretgetést. Így ezek után talán be tudod saccolni, hogy mennyire nagyon jólesett a szeretgetés. Köszönöm.
És mindenki másnak is.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://painandhope.blog.hu/api/trackback/id/tr451483205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gladia Delmarre 2009.10.30. 16:50:08

Szívesen olvastam volna róla, milyen volt a találkozásotok:)
A betegségedhez: sajnos, sztem ez már a kor betegsége is, mármint ezé a koré. A médiából áradó idealizált testkép tökéletesen meg tudja zavarni az embert (engem is), és nehéz kikerülni a körből előbb utóbb. Nem tudom, talán hülyeséget mondok, de ha egy mód van rá, ne tudatosítsd magadban, h ez a bajod, csak plusz betegségtudatot aggatsz magadra. Én úgy rendezem le magamban, h igen, torzan látom magam, de más szemében néha képes vagyok látni a valóságot. És hiába olyan a lábam (pl), amilyen, ettől még lehetek vonzó első látásra is. Néha elveszek a részletekben, de tudom, h hülyeség:)
Nagy virtuális ölelés!!:-*

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.11.05. 13:35:09

vettem a fáradtságot és utánanéztem, de az én racionális agyammal nehezen fogható.
ha valami olyan eltérés van, ami az 'átlagos'-tól jóval eltér (hiányzó vagy deformált, esetleg irreálisan nagy vagy kicsi testrész) akkor sem érthető, hisz megtanulja kezelni az ember. jelen esetben vélt probléma, esetleg bolhából elefánt esete áll elő. talán kellene egy ember akinek hiszel, akiben megbízol, aki segíthet a probléma helyénkezelésében, súlyának megitélésében.
süti beállítások módosítása