HTML

Pain doesn't hurt - if it's all you've ever felt

Talán kitaláltad már, hogy itt nem sok örömteli dologgal találkozol majd. Ennek ellenére csak ajánlani tudom blogomat, hisz az enyém mellett könnyűnek érzed majd az életed...

Friss topikok

  • Emptiness: @wiloknieriel: Köszönöm szépen, én magam is azon vagyok :) (2011.01.11. 14:57) Hajnitlanul, de ez van
  • Emptiness: gyönyörű :) (2011.01.10. 16:52) Elégtelen
  • wiloknieriel: @Emptiness: Hú, hát izé? :D Nos, én nem vagyok sem normális, sem átlagos, így egyáltalán nem meg... (2011.01.04. 19:04) Köd
  • azallamenvagyok: @úriparaszt: mondasz valamit:) (2009.11.11. 13:33) Dysmorphophobia

Linkblog

Nem tudom már

2011.08.28. 21:06 :: Emptiness

Hát megint itt. Nem vagyok jól, egyáltalán nem. Már azon a szinten vagyok, hogy az ételt sem tudom lenyelni. Ami nyilván jó, hisz fogynom kell. 62 kiló vagyok...

Hogy mennyiben változott az életem azóta? Az állapotom romlott, nem sokat, de eleget ahhoz, hogy újra depressziós legyek. De ez most más, ilyen mlyen még nem voltam. Ennyire őszintén nem akartam vget vetni az életemnek még soha. Úgy egy hete ennek a mlypontnak, azóta letettem róla. De hányszor kell még meggyőznöm magam, hogy van miért? És kiért?

A családom szeret, de nekik muszáj. De rajtuk kívül... Nincsenek barátaim továbbra sem. És mindenki kérd, hogy várom-e az új félévet. Hát baromira nem. Megint szenvedek majd egyedül a koli falai között, a pszichointézetben is ülhetek magamnak egyedül. Maximum szánalomból jönnek oda hozzám emberek. De az utóbbi időben már azért sem jöttek.

Csak gratulálni tudok magamnak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://painandhope.blog.hu/api/trackback/id/tr103186331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása