HTML

Pain doesn't hurt - if it's all you've ever felt

Talán kitaláltad már, hogy itt nem sok örömteli dologgal találkozol majd. Ennek ellenére csak ajánlani tudom blogomat, hisz az enyém mellett könnyűnek érzed majd az életed...

Friss topikok

  • Emptiness: @wiloknieriel: Köszönöm szépen, én magam is azon vagyok :) (2011.01.11. 14:57) Hajnitlanul, de ez van
  • Emptiness: gyönyörű :) (2011.01.10. 16:52) Elégtelen
  • wiloknieriel: @Emptiness: Hú, hát izé? :D Nos, én nem vagyok sem normális, sem átlagos, így egyáltalán nem meg... (2011.01.04. 19:04) Köd
  • azallamenvagyok: @úriparaszt: mondasz valamit:) (2009.11.11. 13:33) Dysmorphophobia

Linkblog

Mintha

2011.01.03. 12:57 :: Emptiness

Sikeresen bevettem a gyógyszert az elmúlt két napban -> hányinger nélkül ébredtem. De még mindig sokat sírok, kel még pár nap, hogy visszaálljon minden.

A legdühítőbb dolog, ha pszichológiát tanulsz , hogy gyakran visszahallod a saját gondolataidat. Jelenleg a klinikai gyermeklélektan nevű tárgyamat próbálom átvenni, azon belül is a kamaszkori részt. Nehéz. Mintha a régi naplómból másoltak volna ki bizonyos részeket. Az pedig csak tovább nehezíti a helyzetem hogy azzal is szembesülnöm kell, hogy újra fenyeget a veszély, a lehető legtöbb vonatkozásban.

Normális, érthető mondatoka már nem is tudok írni.

Írnék én többet és jobbat is, de szorít az idő. Hatodikán vizsga, én meg még végig sem olvastam az anyagot.

Azért leszek majd még. Úgysem tudom megállni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://painandhope.blog.hu/api/trackback/id/tr782556904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása