HTML

Pain doesn't hurt - if it's all you've ever felt

Talán kitaláltad már, hogy itt nem sok örömteli dologgal találkozol majd. Ennek ellenére csak ajánlani tudom blogomat, hisz az enyém mellett könnyűnek érzed majd az életed...

Friss topikok

  • Emptiness: @wiloknieriel: Köszönöm szépen, én magam is azon vagyok :) (2011.01.11. 14:57) Hajnitlanul, de ez van
  • Emptiness: gyönyörű :) (2011.01.10. 16:52) Elégtelen
  • wiloknieriel: @Emptiness: Hú, hát izé? :D Nos, én nem vagyok sem normális, sem átlagos, így egyáltalán nem meg... (2011.01.04. 19:04) Köd
  • azallamenvagyok: @úriparaszt: mondasz valamit:) (2009.11.11. 13:33) Dysmorphophobia

Linkblog

Nincs minden rendben

2009.10.06. 14:41 :: Emptiness

Egy ilyen kedves kérésnek ugyan ki tudna elllenállni :P
Én tényleg nem jelentkeztem volna magamtól még egy jó darabig. Most igazán nincs sok pozitívum, inkább nevezném hisztinek, amit művelek. De komolyan szánalmas :S
Fent, majd lent. De a differencia hatalmas, a változások pedig pillanatok alatt végbemennek. Lassan a környezetem sem tud velem mihez kezdeni.

De mi a baj? Mi ez az egész?
Az időjárás? A női hormonok? Az év, ami mögöttem áll?
És mi a francért nem tudom már összeszedni magam? Miért nem tudok már végre elég időt szentelni a tanulásnak önsajnálat helyett?
Miért koplalok újra? Miért jár újból pengén az eszem? Miért érzem, hogy értéktelen vagyok - nagyon?
Miért sírtam végig a múlthetet?
Na de értem senki ne aggódjon. Látjátok, jelentkeztem, ez van, majd teszek azért, hogy jobb legyen.
Ti pedig nagyon vigyázzatok magatokra! Puszi Mindenkinek!

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása