HTML

Pain doesn't hurt - if it's all you've ever felt

Talán kitaláltad már, hogy itt nem sok örömteli dologgal találkozol majd. Ennek ellenére csak ajánlani tudom blogomat, hisz az enyém mellett könnyűnek érzed majd az életed...

Friss topikok

  • Emptiness: @wiloknieriel: Köszönöm szépen, én magam is azon vagyok :) (2011.01.11. 14:57) Hajnitlanul, de ez van
  • Emptiness: gyönyörű :) (2011.01.10. 16:52) Elégtelen
  • wiloknieriel: @Emptiness: Hú, hát izé? :D Nos, én nem vagyok sem normális, sem átlagos, így egyáltalán nem meg... (2011.01.04. 19:04) Köd
  • azallamenvagyok: @úriparaszt: mondasz valamit:) (2009.11.11. 13:33) Dysmorphophobia

Linkblog

Gyorsvizit

2009.09.05. 15:03 :: Emptiness

Bizony, csak bekukkantottam pár szóra, mivel hulla vagyok.

A kórházban megkaptam az egyik orvosi szoba gépét, azon néha megnézhettem a leveleimet - meg a tárgyfelvételt - és annyira jólesett olvasni, hogy gondoltok rám!!! De tényleg! Ti, a csoporttársaim, de még hegyaljás emberkék is aggódtak értem! Mindjárt bőgök!

Amúgy kész horror volt az egész, de túléltem, mint mindent, és ez a lényeg. Kicsit bonyolult lenne ezt most így elmagyarázni, de majd keresek valami jó kis oldalt és belinkelem nektek, hogy tudjátok hogy kínoztak meg.
A tájékoztatóban felsorolt összes mellékhatást a magaménak tudhattam, elájultam, hánytam, amúgy meg olyan gyenge vagyok, hogy gépelni is alig bírok.

Holnap pedig utazok is vissza Debrecenbe, most aznban a koliba. Érdekes lesz, már nagyon várom!

Ma még lehet, hogy benézek, puszi mindenkinek!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://painandhope.blog.hu/api/trackback/id/tr101362008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azallamenvagyok 2009.09.05. 15:47:00

nagyon durván tolod ezt a sűrítést:)

örülök, hogy megvagy, pihenj amennyit tudsz:)

azallamenvagyok 2009.09.06. 19:51:17

aztán várjuk ám a kolis kalandokról a beszámolókat:)

Gladia Delmarre 2009.09.08. 12:22:18

Öröm és bódottág, h túl vagy rajta, még ha a mellékhatások nem is kerültek el. Remélem, h egyre jobba leszel és én is nagyon várom az új élményeket az egyetemi életedről!:-*

azallamenvagyok 2009.09.09. 13:44:41

valakit elnyelt az egyetemi élet:PPP

Gladia Delmarre 2009.09.11. 14:43:23

Kopp-kopp, van ott még valaki??? :)
süti beállítások módosítása