HTML

Pain doesn't hurt - if it's all you've ever felt

Talán kitaláltad már, hogy itt nem sok örömteli dologgal találkozol majd. Ennek ellenére csak ajánlani tudom blogomat, hisz az enyém mellett könnyűnek érzed majd az életed...

Friss topikok

  • Emptiness: @wiloknieriel: Köszönöm szépen, én magam is azon vagyok :) (2011.01.11. 14:57) Hajnitlanul, de ez van
  • Emptiness: gyönyörű :) (2011.01.10. 16:52) Elégtelen
  • wiloknieriel: @Emptiness: Hú, hát izé? :D Nos, én nem vagyok sem normális, sem átlagos, így egyáltalán nem meg... (2011.01.04. 19:04) Köd
  • azallamenvagyok: @úriparaszt: mondasz valamit:) (2009.11.11. 13:33) Dysmorphophobia

Linkblog

Na, ezt nem így akartam

2009.08.31. 22:41 :: Emptiness

Gyerekek, ne kapjatok szívbaj!!!
Legközelebb nem sütök el ilyen olcsó poénokat, mert kézpénznek veszitek.
Természetesen nem áll szándékomban bikinis képet küldeni senkinek, el sem hiszem, hogy komolyan vettétek :D
Van egy, ami valahogy én vagyok... anya fényképezett le, miközben kutyáztam.Nem tudtam róla, de így olyan természetesre sikerült :)
Ha végül úgy döntök és időm is lesz megvalósítani, akkor azt a képet megkapjátok.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://painandhope.blog.hu/api/trackback/id/tr591351880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azallamenvagyok 2009.09.01. 07:38:43

Viccesen is lehet bikinis képet küldeni:DDD

Gladia Delmarre 2009.09.01. 14:11:25

@azallamenvagyok: de rossz vagy!! :DDD

Emptiness: hát, amíg az ember fiatal és bohó, sok minden beleférhet az értékrendjébe... még ez is:))

Gladia Delmarre 2009.09.01. 14:43:22

@azallamenvagyok: öööö... hát a bikinis képről:) vagy nem?

azallamenvagyok 2009.09.01. 14:54:59

@Gladia Delmarre: én lebeszélném róla, poénnak oké, privátban is elmegy egy idő után... bár a fene tudja, tőlem soha senki nem kért bikinis fotót... :)))

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.09.01. 16:35:06

@azallamenvagyok: súlyos tévedés, bikinis fotót kérünk a házasember blogra, de azonnal! az alsó esetleges szűkössége nem kifogás!! ;-D
süti beállítások módosítása