HTML

Pain doesn't hurt - if it's all you've ever felt

Talán kitaláltad már, hogy itt nem sok örömteli dologgal találkozol majd. Ennek ellenére csak ajánlani tudom blogomat, hisz az enyém mellett könnyűnek érzed majd az életed...

Friss topikok

  • Emptiness: @wiloknieriel: Köszönöm szépen, én magam is azon vagyok :) (2011.01.11. 14:57) Hajnitlanul, de ez van
  • Emptiness: gyönyörű :) (2011.01.10. 16:52) Elégtelen
  • wiloknieriel: @Emptiness: Hú, hát izé? :D Nos, én nem vagyok sem normális, sem átlagos, így egyáltalán nem meg... (2011.01.04. 19:04) Köd
  • azallamenvagyok: @úriparaszt: mondasz valamit:) (2009.11.11. 13:33) Dysmorphophobia

Linkblog

A megfejtés pedig...

2009.08.22. 11:02 :: Emptiness

Ezt most nem teszem középre, mert így áttekinthetőbbnek tartom.

1, Erich Kästner: A két Lotti - Kästnertől imádom még az Emil és a detektíveket is. Ügyes vagy Gladia Delmarre, kitaláltad!
2, Madeleine L'engle: Időcsavar - Ezt csak nagyon elvetemülteknek ajánlom, mert bár gyermekregény, többszintű gondolkodást igényel!
3, Frei Tamás: Egy riporter dossziéja - Na ez az, amit nem tudtam letenni :)
4, Vámos Miklós: Öt kis regény (Én és én) - Ezt még én sem olvastam, de az "Elolvasandó könyvek polcán" tárolom :)
5, Valamilyen természettudományi lexikon :D

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://painandhope.blog.hu/api/trackback/id/tr511330378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lia666 2009.08.22. 11:15:36

Jajj, az Időcsavart pedig olvastam is :D

Emptiness 2009.08.22. 13:12:56

@lia666: Na ez az! Azt direkt azért raktam bele, mert ha valaki, akkor te tuti olvastad :D

Gladia Delmarre 2009.08.24. 14:48:52

Mit nyertem??:DD
Azért a többivel jól mellélőttem, és igen, a Vámos Miklós könyvet olvastam is, és téééényleg!! Dehülyevagyok!%-P
süti beállítások módosítása