HTML

Pain doesn't hurt - if it's all you've ever felt

Talán kitaláltad már, hogy itt nem sok örömteli dologgal találkozol majd. Ennek ellenére csak ajánlani tudom blogomat, hisz az enyém mellett könnyűnek érzed majd az életed...

Friss topikok

  • Emptiness: @wiloknieriel: Köszönöm szépen, én magam is azon vagyok :) (2011.01.11. 14:57) Hajnitlanul, de ez van
  • Emptiness: gyönyörű :) (2011.01.10. 16:52) Elégtelen
  • wiloknieriel: @Emptiness: Hú, hát izé? :D Nos, én nem vagyok sem normális, sem átlagos, így egyáltalán nem meg... (2011.01.04. 19:04) Köd
  • azallamenvagyok: @úriparaszt: mondasz valamit:) (2009.11.11. 13:33) Dysmorphophobia

Linkblog

Könyveljünk egyet!

2009.08.06. 21:41 :: Emptiness

Na, ezt liától loptam - természetesen az engedélyével.

1. Végy le öt könyvet a könyvespolcodról!
2. Első könyv – első mondat
3. Második könyv – utolsó mondat az ötvenedik oldalon
4. Harmadik könyv – második mondat a századik oldalon
5. Negyedik könyv – a százötvenedik oldalon az utolsó előtti mondat
6. Ötödik könyv – a könyv utolsó mondata
7. Szerkeszd ezt az öt mondatot egy bekezdésbe.
8. És nézd meg, hogy valaki ki tudja-e találni, mely könyveket használtad.


Tulajdonképpen ismeritek ti a Tó-Bühlt?
Mely országok határosak Peruval?
Hogy kihúzzák az embert, vagy legalább leakasszák róla a palackot - ez azonban kockázatos, mert ha nem sikerül kimászni, akkor - a közelgő cápával a láthatáron - visszalökik az embert, és egy ideig bizony levegő nélkül marad.
Az ilyesmit nagyonmegjegyzi hosszú időre visszamenőleg mondta Kuruc mesélte Tomi.
A lakott területek közelébe húzódó róka.

Indul a mandula!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://painandhope.blog.hu/api/trackback/id/tr631293484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lia666 2009.08.06. 21:44:08

Hát, én nem tudom ... :D

lia666 2009.08.12. 22:49:14

Ömm... izé, elárulhatnád a könyveket, hogy melyikből vannak, már úgyse találja ki senki... szerintem... ha visszajöttél.

Gladia Delmarre 2009.08.14. 14:30:58

A Tó-Brühl valamelyik Kastner regény lehet, talán a Két Lotti?
A második vmilyen földrajzi izé? tankönyv?
3-ra tippem sincs, utazós könyv lehet...
4. ismerős a Kuruc becenév, de momentán nem ugrik be, sajna... gondolom, ifjúsági regény:)
5. fogalmam sincs:)

De tényleg érdekes játék, kíváncsi vagyok nagyon, főleg a 4. könyvre:)
süti beállítások módosítása