HTML

Pain doesn't hurt - if it's all you've ever felt

Talán kitaláltad már, hogy itt nem sok örömteli dologgal találkozol majd. Ennek ellenére csak ajánlani tudom blogomat, hisz az enyém mellett könnyűnek érzed majd az életed...

Friss topikok

  • Emptiness: @wiloknieriel: Köszönöm szépen, én magam is azon vagyok :) (2011.01.11. 14:57) Hajnitlanul, de ez van
  • Emptiness: gyönyörű :) (2011.01.10. 16:52) Elégtelen
  • wiloknieriel: @Emptiness: Hú, hát izé? :D Nos, én nem vagyok sem normális, sem átlagos, így egyáltalán nem meg... (2011.01.04. 19:04) Köd
  • azallamenvagyok: @úriparaszt: mondasz valamit:) (2009.11.11. 13:33) Dysmorphophobia

Linkblog

Ideális nap

2009.07.27. 18:05 :: Emptiness

Hogy megtáltosodtam! Tegnap is meg ma is friss! Persze megigértem :)

Ez a mai egy ilyen napelmesélős bejegyzés lesz, illetve annak indul. Úgyse bírom ki, hogy ne menjek bele valami magasröptűbe :D
8-kor keltem, az ébresztőt is segítségül hívtam. Tudtam, hogy anélkül nem megy, mert teljesen át vagyok állva éjszakai üzemmódra. Ez nyáron így szokott lenni, de most meg kell oldani a napi 5 rehabot, amiből 3 gyógytorna, kettő pedig áramos (fizikoterápiás) kezelés. Mivel megvettük a készüléket, ezt is itthon végzem. Szóval a reggeli torna után bementem a városba anyával vásárolni, de már az első boltnak ki kellett mennem az előterébe, annyira rosszul voltaam a fáradtságtól. Szerencsére ott áll egy kávéautomata, én pedig szeretem a jó cappucinót. Kár, hogy ez a pénznyelő szemétláda alig 2 kortyot adott :S Na mondom, kiszúrok vele, na meg dőzsölök egyúttal egyet, és iszok egy meggylevet. Ezúttal azonban másfél adagot kaptam... meg majdnem agyvérzést!

Aztán gyanútlanul hazajöttünk, cipekednénk fel az autóból, én fognám meg a kutyát, aki mindig túlaktívan örül nekünk, erre: elránt, én meg fejjel nekivágódok a kőfalnak, az ásványvíz hatalmas hanggal kiesik a hónom alól, s így utólag nem tudom eldönteni, hogy melyik ütközésnek volt nagyobb hangja. Úgy beütöttem a fejem, hogy az első gondolatom az volt. most szétloccsant az agyam, itt a vég. Az agyrázkódás tuti, még most is meg-megszédülök, fáj is, mert pont a halántékomat ütöttem be. Ebédig nem is csináltam semmi nagy volumenűt, megcsináltam a kezelést, aztán elkezdtem rendet rakni az íróasztalom fiókjaiban -> tuti agyrázkódás, mondom.
Csak az ebédre, meg a déli tornára álltam le vele, és egészen mostanáig csináltam, a délutáni kezelésig.

Az eredmény: 6 szatyor könyv/füzet, ill. 1 szatyor papírszemét. De ezek hatalmas nagy szatyrok!

Nem tudom, honnan volt hozzá erőm, az a kis ütközés tuti helyrerázott valamit :D

Ma még szerettem volna egy kicsit a kutyával foglalkozni, de hirtelen mozdulatokra még most is rosszul reagálok, így a tornát is hagyom mára. Épp elég volt ez a pakolászás.

Mára még egy fürdést, egy vacsit, meg egy kis olvasgatást tervezek, és részemről vége a napnak. Talán megnézem, megy-e valami a TV-ben...

Nos, számomra ilyen egy ideális nap. Jól elfáradni a sok munkában, ez a cél. A munka jó, mert hasznos, jobban alszik tőle az ember és megkönnyíti az életét.

Persze egy 10-15 év múlva valószinűleg ennek épp az ellenkezőjét fogom vallani :)

És hogy legyen mit számonkérni rajtam: HOLNAP STRAND! Végardón. Majd élménybeszámolok :P

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://painandhope.blog.hu/api/trackback/id/tr771272055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kispajesz 2009.07.28. 09:29:36

Jó strandolást! Jó látni, hogy mennyire feldob a nyár! Remélem így is marad(sz)! :D

Gladia Delmarre 2009.07.28. 14:57:57

Örülök, h ilyen jó hangulatod lett:) Jó volt olvasni... bár, remélem, h a fejsérülés végül nem lett komoly!

azallamenvagyok 2009.08.01. 21:53:18

annyira jó, hogy pont egy hétig nem vagyok net előtt, erre pont az egy hét alatt születik ide egy csomó jókededvű poszt:))))))
süti beállítások módosítása