HTML

Pain doesn't hurt - if it's all you've ever felt

Talán kitaláltad már, hogy itt nem sok örömteli dologgal találkozol majd. Ennek ellenére csak ajánlani tudom blogomat, hisz az enyém mellett könnyűnek érzed majd az életed...

Friss topikok

  • Emptiness: @wiloknieriel: Köszönöm szépen, én magam is azon vagyok :) (2011.01.11. 14:57) Hajnitlanul, de ez van
  • Emptiness: gyönyörű :) (2011.01.10. 16:52) Elégtelen
  • wiloknieriel: @Emptiness: Hú, hát izé? :D Nos, én nem vagyok sem normális, sem átlagos, így egyáltalán nem meg... (2011.01.04. 19:04) Köd
  • azallamenvagyok: @úriparaszt: mondasz valamit:) (2009.11.11. 13:33) Dysmorphophobia

Linkblog

Utolsó bejegyzés

2009.10.31. 11:06 :: Emptiness

Végleg befejezem a blogom írását. Nem látom értelmét több nyavajgásnak. Nem törlöm, de nem is írom többé.
Vigyázzatok magatokra és legyetek nagyon boldogok!
Ennyi voltam

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://painandhope.blog.hu/api/trackback/id/tr611488502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gladia Delmarre 2009.11.02. 12:57:23

Ejjj:( Nagyon sajnálnám, ha többé nem írnál... de tiszteletben tartom a döntésed, és nem reklamálok a folytatásért.
Te is vigyázz magadra, és kívánom, h találd meg a kék madarat, tehát azokat az embereket, azokat az érzelmeket, akik és amik boldoggá tudnak tenni! :-*
süti beállítások módosítása