HTML

Pain doesn't hurt - if it's all you've ever felt

Talán kitaláltad már, hogy itt nem sok örömteli dologgal találkozol majd. Ennek ellenére csak ajánlani tudom blogomat, hisz az enyém mellett könnyűnek érzed majd az életed...

Friss topikok

  • Emptiness: @wiloknieriel: Köszönöm szépen, én magam is azon vagyok :) (2011.01.11. 14:57) Hajnitlanul, de ez van
  • Emptiness: gyönyörű :) (2011.01.10. 16:52) Elégtelen
  • wiloknieriel: @Emptiness: Hú, hát izé? :D Nos, én nem vagyok sem normális, sem átlagos, így egyáltalán nem meg... (2011.01.04. 19:04) Köd
  • azallamenvagyok: @úriparaszt: mondasz valamit:) (2009.11.11. 13:33) Dysmorphophobia

Linkblog

Keserű szájízzel

2009.09.19. 17:25 :: Emptiness

 

Jah, így írom most a bejegyzést.
Én egy végtelenül túlérzékeny ember vagyok, nagyon magamra veszek mindent. A helyzet: rohadtul elment a kedvem a blogírástól. Nem bírom a kritikát - főleg az alaptalan sértésekkel telit -, így talán érthető a kiborulásom. A bejegyzésben ki fog derülni, hogy miért érintett most különösen rosszul ez a megnyilvánulás. Mentegetőzni pedig még mindig nem akarok, jólesne most szétrúgni pár segget.

Szóval a barátom, akivel már egy hete lazulunk - értsd: laza kapcsolat -, egy nagyon édes ember. Vasárnap levitt az állomásra és leutazott velem Nyíregyig, neki ott volt dolga. Na meg persze pár kedves barát is velünk utazott, minden rendben volt. A délutánt legjobb barátnőm albérletében töltöttem, este pedig a koliban trécseltünk a csajokkal - még itt is minden rendben volt.
A hétfőnk a maga 5 darab másfél órás előadásával maga a pokol, de támogatjuk egymást, nem adjuk meg az örömöt egy tanárnak sem, hogy kibukjunk. És akkor este kezdődött jelenlegi deszar kedvem - az okokat a mai napig homály fedi.
Szobatársaim leléptek, én birtokoltam a szobát, eszegettem, msneztem... És akkor belémnyilalt az érzés, hogy én nem tartozok ide. De úgy sehová.
Furcsa, hogy ez akkor tört rám, mikor minden a legnagyobb rendben volt. Azóta bennem van. Tudom kezelni, de ezt a hozzászólást olvasva csak igazolva érzem azt a tézisemet, miszerint nem tartozok ebbe a világba. Egy hisztis, megkeseredett, koravén hülyegyerek vagyok. Aki önsajnálatban tocsog. És ezzel másokat untat. Valóban szánnivaló...

De azért írok még egy kicsit a hetemről:
Kedd: este volt egy buli, ahova rohadtul nem volt kedvem elmenni, de aztán mégis megtettem. Nem bántam meg.
Szerda: reggel letudtam azt az egy bioszt, utána szunyáltam.
Csütörtök: készültem haza, hosszú egy nap volt
Péntek, szombat: a családommal és a barátommal töltöttem, kívülről semmi gond, de belül valami nem oké.

Nem lesz ez így jó.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://painandhope.blog.hu/api/trackback/id/tr891392981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lia666 2009.09.19. 17:50:00

Néha mindenki érzi úgy, hogy nem tartozik sehová, de előbb-utóbb elmúlik. Aztán egy ideig jó kedved lesz, de utána újra szar. Aztán megint jó, és megint szar, és megint jó, és megint szar, és megint jó, és...
Lehet, hogy egy kicsit hisztis vagy, de nem vagy megkeseredett, koravén hülyegyerek, és amíg nem írsz minden nap egy legalább ilyen hosszú és legalább ilyen hagvételű bejegyzést, addig eszembe sem jutna azt mondani, hogy az önsajnálatban tocsogsz. Na. Fel a fejjel.

azallamenvagyok 2009.09.19. 19:52:37

Én is csak azzal tudom kezdeni, hogy ez teljesen normális érzés. A héten ez rám is jellemző volt, de persze neked most az új környezet rendesen rátesz erre, teljesen érthető. "Csak a normális paranoia." Nagylevegő, és kitartás, elmúlik, ne aggódj, inkább örülj nekünk!:)
Ez az egy komment meg... hosszas gondolkodás, és némi nézelődés (régebbi egyéb kommentjei) után arra jutottam, hogy nem szabad komolyan venned.

Gladia Delmarre 2009.09.20. 11:45:05

Dehogynem tartozol oda:) Sokat küzdöttél, h elérd a célod, pszichomókus lesz belőled 5 év múlva (vagy nem tudom, mi a végső vágyálom:)), de addig még előtted áll az egyetemi élet:)
Én is csak azt tudom mondani, h ilyen hullámvölgyek előfordulnak, nálam is, látod másnál is. De tudod, a múltkor is olyan szépen összeszedted magad, lassan építgesd fel újra a jó állapotot. Ki vagy, honnan jössz, hová tartasz? Ki fog derülni, h egy lány vagy, sokmindennel a hátad mögött, szépen lassan épp az első lépéseidet teszed egy teljesen más világban, mint amiben eddig éltél. Ez néha riszató, félelmetes, dehát nem azért küzdöttél eddig, h most feladd! Igaz?:)

Ne foglalkozz tényleg az ilyen hozzászólókkal! Azt mond, amit akar, neked tudnod kell, h nem picsogás az, amit itt leírsz (és tudjuk mi is)! Aki ilyen felületesen odadob néhány ostoba mondatot, az nem érdemel több gondolatot!

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.09.23. 11:02:31

nem kell mindent mellreszívni, mert akkor havonta vehetsz új melltartó garnitúrát. ;-D

azallamenvagyok 2009.09.24. 14:39:09

mosoly, öröm, miegymás
süti beállítások módosítása