HTML

Pain doesn't hurt - if it's all you've ever felt

Talán kitaláltad már, hogy itt nem sok örömteli dologgal találkozol majd. Ennek ellenére csak ajánlani tudom blogomat, hisz az enyém mellett könnyűnek érzed majd az életed...

Friss topikok

  • Emptiness: @wiloknieriel: Köszönöm szépen, én magam is azon vagyok :) (2011.01.11. 14:57) Hajnitlanul, de ez van
  • Emptiness: gyönyörű :) (2011.01.10. 16:52) Elégtelen
  • wiloknieriel: @Emptiness: Hú, hát izé? :D Nos, én nem vagyok sem normális, sem átlagos, így egyáltalán nem meg... (2011.01.04. 19:04) Köd
  • azallamenvagyok: @úriparaszt: mondasz valamit:) (2009.11.11. 13:33) Dysmorphophobia

Linkblog

Hiába, félreléptem :P

2009.08.27. 22:22 :: Emptiness

Na, majd választok nektek valami szép kis képet és elküldöm.
Amúgy nem azért, útiparaszt, de nekem van egy olyan képem, ahol farmersortban vagyok és farmermelltartóban! De nyilván NEM küldök olyat :P

A szombat éjszaka tényleg csodás volt. Bár összefutott két pasikám is... Na de én nem igérek senkinek semmit, ezt már az elején megmondtam nekik. Arról nem tehetek, hogy a férfiak állandóan birtokolni akarnak. De nincs is ezzel semmi baj. Hiszen a nők pedig azt akarják, hogy birtokolják őket. S ez így van jól :)

-------

Napokkal később...

-------

A blog.hu nem szeretett, szóval most folytatom.
Voltam sebészeten, hál' Istennek gipsz nélkül mentem beiratkozni.
De amúgy minden nap csinálok valamit, nagyon elfoglalt vagyok. A képetek is ezért késik, na meg azért, mert nem tudok választani :S
Lia kincsem, neked kiváltképp hiánnyozhat a fejem, mert élőben is csináltál rólam vagy 100 képet :D

Gladia drágám, köszönöm, hogy végigolvastad. Valóban követhető a változás, de nem éri meg a múlt felett keseregni. Az csupán elveszi a jelenünk, s ezáltal a lehetőséget egy jobb jövőtől.

Legyetek jók, ha tudtok! A többi nem számít...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://painandhope.blog.hu/api/trackback/id/tr491343022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lia666 2009.08.30. 18:32:17

Nem vagyok a kincsed :P
És csak 27 képet csináltam rólad :P

Gladia Delmarre 2009.08.31. 13:18:46

Persze, nem azt akaom mondani, h keseregj a múlton. Sőt, jó, h le tudod zárni, a hátad mögött hagyni. De megéltél valamit, amitől ilyenné váltál, és az bizony nehéz volt. örülök, h nem nézel vissza, és te sem keseregsz, hanem boldog vagy attól, ami van:)

Na, ez a birtoklás dolog azért nem így van sztem:)) Én sosem akartam, h birtokoljanak, ellenben én akartam birtokolni másik embert... de be kellett látnom, h ami nekem teher, az a másik embernek is az.
süti beállítások módosítása