HTML

Pain doesn't hurt - if it's all you've ever felt

Talán kitaláltad már, hogy itt nem sok örömteli dologgal találkozol majd. Ennek ellenére csak ajánlani tudom blogomat, hisz az enyém mellett könnyűnek érzed majd az életed...

Friss topikok

  • Emptiness: @wiloknieriel: Köszönöm szépen, én magam is azon vagyok :) (2011.01.11. 14:57) Hajnitlanul, de ez van
  • Emptiness: gyönyörű :) (2011.01.10. 16:52) Elégtelen
  • wiloknieriel: @Emptiness: Hú, hát izé? :D Nos, én nem vagyok sem normális, sem átlagos, így egyáltalán nem meg... (2011.01.04. 19:04) Köd
  • azallamenvagyok: @úriparaszt: mondasz valamit:) (2009.11.11. 13:33) Dysmorphophobia

Linkblog

Megint eltünedeztem

2009.08.11. 18:13 :: Emptiness

De azért nem hiányoztam, ugye? :P

Holnap gólyatáborba megyek, szóval egy darabig megint nem leszek.

Puszi mindenkinek!!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://painandhope.blog.hu/api/trackback/id/tr861303282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azallamenvagyok 2009.08.13. 09:32:23

Igen, hiányoztál:)

Aztán vigyázz magadra, meg mások is vigyázzanak rád, mer előgyün az agresszív énünk:P

(nincs is olyan)

Gladia Delmarre 2009.08.14. 14:37:32

Én is gondoltam rád nyaralás alatt, fura, h olyan emberek is hiányoznak, akiket kvázi nem is ismerek:) De jól van így, hiszen lassan a mindennapjaim részévé válsz:)

Jó szórakozást!
süti beállítások módosítása