HTML

Pain doesn't hurt - if it's all you've ever felt

Talán kitaláltad már, hogy itt nem sok örömteli dologgal találkozol majd. Ennek ellenére csak ajánlani tudom blogomat, hisz az enyém mellett könnyűnek érzed majd az életed...

Friss topikok

  • Emptiness: @wiloknieriel: Köszönöm szépen, én magam is azon vagyok :) (2011.01.11. 14:57) Hajnitlanul, de ez van
  • Emptiness: gyönyörű :) (2011.01.10. 16:52) Elégtelen
  • wiloknieriel: @Emptiness: Hú, hát izé? :D Nos, én nem vagyok sem normális, sem átlagos, így egyáltalán nem meg... (2011.01.04. 19:04) Köd
  • azallamenvagyok: @úriparaszt: mondasz valamit:) (2009.11.11. 13:33) Dysmorphophobia

Linkblog

Pozitív szemléletváltás

2009.08.01. 15:09 :: Emptiness

Drága Gladia Delmarre, nagyon jó nyaralást!
Én részemről reménykedek pár napban Pesten, de azért a nyugiban is van jó. Ma például hivatalosan is végeztem a szobám lomtalanításával!

Ami a címet illeti, tartottam egy kis önvizsgálatot, mely ezzel az eredménnyel zárult. Meg vagyok elégedve a hozzáállásommal, sőt, úgy alapjába véve önmagammal. Nem tudnám pontosan megnevezni, hogy ezt mminek köszönhetem. Szerintem egyszerűen csak így alakulok, változok. Most a hullámvasúton felfelé tartok, és nem félek. Nem félek, mert tudom, ha egyszer zuhannom kell, nem várhat ismeretlen odalent. Ez az érzés biztonsággal tölt el, de hogy őszinte legyek, nem foglalkozok igazán azzal, hogy mi lesz, ha...

És ez itt a kulcsszó! Minek rágjam magam feleslegesen a dolgokon? Nyilván egy egészséges mértéken belül muszáj, de nem kell éjszakákon át álmatlanul forgolódni megoldatlan problémák miatt. A baj, ha kell, úgyis utolér, én pedig majd akkor szembekerülve vele megpróbálok jól kijönni a helyzetből.
Ezt a nézetemet pedig próbálom "terjeszteni". Rengeteg olyan ember vesz körül, akik olyanok, mint én voltam nem is olyan régen. Rágják magukat - feleslegesen.

Egyik nap anyával bementünk a helyi takarékba, ahol a hogylétem felől érdeklődtek. Én felvázoltam a dolgokat, ld műtét, utána egyetem... Kérdezték, s én mondtam, hogy ezúttal koponyaműtét, de nem kell kétségbeesni, nem nyitják meg a koponyám. Erre nagyon, még az eddiginél is jobban, megdöbbentek: nem értik, hogy vagyok képes ilyen erős maradni, így hozzáállni, ilyen lazán felfogni a dolgokat. Én sem értem. Lehetnék rosszabbul. Nagyon rosszul. De miért tenném, ha érezhetem magam jól is?

Biztos írtam már, hogy egy ismerősöm régen azt tanácsolta, ürítsem ki a szobám, csak a tükröt hagyjam bent, üljek le elé, s gondolkozzak el azon, mit is látok valójában. Ez így ebben a formában nem valósult meg, de elkezdtem nyitott szemmel járni. Gyakran elemzem magam a saját értékrendem szerint. Ez, mint tudjuk, nem túl hálás feladat, DE ez is megváltozott bennem. Egyrészt már nem merülök el az önutálatban, szinte soha, másrészt elkezdtem figyelni a környezetem is. Ez most kicsit összefüggéstelen, bocsi.

De a hozzászólásaitok, s minden más engem érő hatás elgondolkodtat. Példa: csak nem vagyok olyan hű de ronda, ha ennyi pasit felszedtem Hegyalján, illetve a szórakozóhelyeken sem maradok egyedül 10 percnél tovább. Persze udvarlóim többsége erős alkoholos befolyásoltság alatt áll, de most az egyszer tekintsünk el ettől XD
És tényleg szemügyre vettem magam a tükörben. Nem vagyok olyan sovány, de a kövértől is távol állok. Igen, eljött a pillanat, amikor is kijelentem, hogy nem vagyok egy hájas disznó. Csak van rajtam egy kis, nekem nem tetsző, felesleg. De most nincs kedvem ezzel foglalkozni, inkább élvezem! És ez nem vicc.
Tényleg újra jók rám a melltartóim, kerek a popsim, de tök olyan, mint JLoé XD És vannak, akik implantátumot ültetnek be a fenekükbe! OMG! Hogy lehet úgy élni???

Jah, arról nem is beszélve, hogy sokaknak épp ez tetszik, és nem a 39 kilós Nicole Richie - aki ma már hál' Istennek egészségesen néz ki és boldog anyuka. Tesóm, aki fiú, saját elmondása szerint azért kedveli a teltebb lányokat, mert sokkal bájosabb az arcuk. Ami engem illet, nekem is a macisabb srácok jönnek be, akikhez úgy hozzá lehet bújni...

Azt is írtam már talán, hogy egy srác bevallotta nekem, hogy neki nagyon tetszenek a szemüveges lányok, és azért jött oda hozzám :D Ez olyan aranyos!

Na de egy kicsit elszaladt velem a ló, és csak most látom, hogy milyen sokat írtam, bár... Ha nem tetszik, nem kell olvasni :P

Egyébként akár a beképzeltség fenhangját is megtalálhatjátok soraimban, de aki régebb óta olvas, az tudja, hogy én csak próbálkozok. Próbálkozok a pozitívabb életszemlélettel, és nekem beválik! Boldogabb és kiegyensúlyozottabb vagyok mostanában, ezt már ti is észrevehettétek. Vannak még rossz napjaim, mindig lesznek. De mindez nem számít, mert minden bajra van gyógyír. Ez klisének tűnhet, de igaz. Mert van megoldás, van feloldozás.

Oké, oké, visszaveszek a pátoszból, mert már nekem sem tetszik.

További kellemes nyarat mindenkinek!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://painandhope.blog.hu/api/trackback/id/tr871281555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.01. 19:34:38

Csak így tovább, ügyesen, előre :)

azallamenvagyok 2009.08.01. 22:00:50

nagyon röviden:

így kell ezt csinálni

kicsit hosszabban:

némi öniróniát is felfedezek soraid mögött, az pedig jó dolog, nem sokan képesek rá, úgyhogy igenis, hajrá, jól csinálod, és jó olvasni erről... Meg rólad úfgy általában természetesen:)

azallamenvagyok 2009.08.02. 08:30:47

annak, hogy pár kiloó felszaladt rád, megint örülök, nem árt az, sőt, esztétikus, maradjanak is rajtad.P

azallamenvagyok 2009.08.02. 10:17:38

és mikor jön össze pest, ha összejön?

lia666 2009.08.03. 11:22:17

Látom, megértetted.

Gladia Delmarre 2009.08.14. 15:07:23

Örülök ennek a bejegyzésnek nagyon:)))
süti beállítások módosítása