HTML

Pain doesn't hurt - if it's all you've ever felt

Talán kitaláltad már, hogy itt nem sok örömteli dologgal találkozol majd. Ennek ellenére csak ajánlani tudom blogomat, hisz az enyém mellett könnyűnek érzed majd az életed...

Friss topikok

  • Emptiness: @wiloknieriel: Köszönöm szépen, én magam is azon vagyok :) (2011.01.11. 14:57) Hajnitlanul, de ez van
  • Emptiness: gyönyörű :) (2011.01.10. 16:52) Elégtelen
  • wiloknieriel: @Emptiness: Hú, hát izé? :D Nos, én nem vagyok sem normális, sem átlagos, így egyáltalán nem meg... (2011.01.04. 19:04) Köd
  • azallamenvagyok: @úriparaszt: mondasz valamit:) (2009.11.11. 13:33) Dysmorphophobia

Linkblog

Jel magamról :)

2009.06.19. 12:27 :: Emptiness

Na ha már így állunk, akkor csak annyit, hogy jelenleg tanulok, tanulok és ha van egy kis szabadidőm, akkor tanulok is egy kicsit. És ez sajnos nem túlzás :S

Én alapvetően szeretek tanulni, de ez már nekem is sok!

Ó, és még valami... Nagyon felháborít, ami például Kerepesen történt! Á, nagyon dühít ez az egész, így képtelen vagyok kommentálni. Már elfogulatlanul.

Ami az évfolyamtársamat illeti - mint ahogyan azt kedves hozzászólóm, azallamenvagyok és én is megírtam -, a kislány szerencsésen hazatért. Én egyébként csak látásból ismerem. Betti kétségbe volt esve az érettségi miatt, ezért döntött úgy, hogy "elmenekül". Mivel az osztálya a héten letudta a vizsgát, nem tartom kizártnak, hogy velünk teszi majd le ő is a jövőhéten.

Tettével sem egyetérteni nem tudok, de el sem ítélhetem azt. Szerintem mindannyian gondoltunk már arra, hogy magunk mögött hagyunk mindent. Csak azt ne felejtsük el, hogy ha valóban így teszünk, annak következményei lesznek. A család mellett egy barátnőjét is nagyon megviselte az ügy, ez a lány számomra is kedves, egy volt osztálytársam. De szinte mindenkit. Engem azzal keltett anya, hogy előkerült :) Előtte este pedig még én is belinkeltem a blogot. Egy a lényeg: most már minden rendben! Nem lett semmi baj. Ez így van jól. :)

Nna, én megyek törizni :S

És Lia, ezúton is elnézést, de most néhány napig nem leszek MSN-en - érthető okokból :S

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://painandhope.blog.hu/api/trackback/id/tr141195242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lia666 2009.06.19. 17:31:23

O.o
Elmenekülni az érettségi elől?
Az eddigi két szóbelim egyáltalán nem végződött úgy, hogy leharapták volna a fejem, vagy a gonosz érettségiztető tanárok elraboltak volna és megsütöttek volna és megettek volna, itt vagyok épen és egészségesen, akkor minek úgy félni az érettségitől? Nem tudom megérteni. Bár azért emlékszem még, hogy az első szóbelim előtt hogy be voltam szarva... De túlélhető, mint már annyi ember bizonyította! Azért remélem, jól sikerülnek az érettségii :) Meg a tiéd is :) Ha megtudod, mikor lesznek a szóbeliid, majd üzend meg valahogy, msn-en vagy ha nagyon nem akarsz feljönni, akkor sms-ben, hogy tudjam, mikor gondoljak majd rád ;) Sugárzom majd feléd a történelmi, biológiai meg irodalmi gondolatokat! :D

azallamenvagyok 2009.06.21. 08:47:09

@lia666: ismertem olyanokat, akik egy hétre eltűntek:S igaz, az linkeskedés volt inkább, nem lelki para...

Emptiness: azért vigyázz a tanulással, az a legártalmasabb, ha az ember hetekig tanul és tanul, aztán a vizsga előtt két nappal belefásul, besokall, úgymond megunja... :)

szorítok:)

azallamenvagyok 2009.07.03. 16:45:08

gyorsan telnek a napok (hetek:S), úgyhogy jelét adom, hogy be szoktam ám nézni:)
süti beállítások módosítása