HTML

Pain doesn't hurt - if it's all you've ever felt

Talán kitaláltad már, hogy itt nem sok örömteli dologgal találkozol majd. Ennek ellenére csak ajánlani tudom blogomat, hisz az enyém mellett könnyűnek érzed majd az életed...

Friss topikok

  • Emptiness: @wiloknieriel: Köszönöm szépen, én magam is azon vagyok :) (2011.01.11. 14:57) Hajnitlanul, de ez van
  • Emptiness: gyönyörű :) (2011.01.10. 16:52) Elégtelen
  • wiloknieriel: @Emptiness: Hú, hát izé? :D Nos, én nem vagyok sem normális, sem átlagos, így egyáltalán nem meg... (2011.01.04. 19:04) Köd
  • azallamenvagyok: @úriparaszt: mondasz valamit:) (2009.11.11. 13:33) Dysmorphophobia

Linkblog

Közkívánatra

2009.06.09. 17:41 :: Emptiness

Öhm, had javítsam ki a címet. Minekután egyesek "megkértek rá", kénytelen vagyok ilyen hamar újra jelentkezni. Csak mellékesen: itt áll egy kétajtós szekrénnyi maffiózó mögöttem és gépfegyvert fog a halántékomnak, meg egy machete-t a torkomnak, így bíztatva írásra...

Nem, nem - természetesen nagyon szivesen írok, főleg így, hogy igény van rá! Ha nem lenne, akkor talán csak hétvégenként jelentkeznék.

Sok újdonságról nem számolhatok be, általános problémáimmal küzdök csupán, melyekhez még két hétig a tanulás is hozzátartozik. Nem lesz elég időm, illetve energiám rendesen felkészülni a szóbelire és ez elkeserít. Egyrészt egy lusta disznó sorait olvasod épp, másrészről viszont valóban sok ez így nekem a rehabbal együtt. Aludni sem tudok rendesen, így pedig a koncentráció is nehezemre esik.

És most beszéljünk Liáról! Ő az, aki mindig cseszeget a blog miatt, és remélem, hogy ezen jó szokását megtartja a jövőre nézve is. Aktív hozzászólóként kezdte nálam a pályafutását, mára azonban naponta többször is dumálnuk MSN-en, és képes elviselni a hülyeségeimet is! Nagy tapsot neki!

Vele beszélgettem tegnap - meg azelőtt, meg azelőtt... És a következő sorok is e beszélgetésből származnak:

Öhm... Nem tudom, hogyan másoljam ki az előzményt :S

Az a lényeg, hogy nekem vannak ilyen "kiállok érted, ha már te nem teszed meg"-ambícióim. Néha előtör belőlem, de alaphangon 24/7 üzemel. Nem tűröm, ha bántanak valakit. Pedig engem is sokat bántanak. Értem nem áll ki soha senki. De jólesne. Na ez már nem is volt benne. Azt akartam csak mondani, hogy a világ a terroristáit maga gyártja le. És a terroristát most értsd jelképesen. Mert ki ront mjd be az iskolába fegyverrel a kezében, ki kötöz magára TNT-t, ki lesz az öngyilkos merénylő?

Akit a társadalom kirekeszt, abból. Akit állandóan diszkriminálnak, akit nem fogadnak el. Akit... Értitek ti.

Én próbálom megtalálni az arany középutat (by Horatius), próbálom nem túlzásba vinni a védelmezést - ez de hülyén hangzik. De most őszintén. Vétkesek közt cinkos, aki néma. Akkor hogyan tűrhetném el, hogy az emberek megalázzák egymást, ítélkezzenek?!

És itt a kulcsszó. Ítélkezni. Ember az ember fölött? Milyen jogon?

És én? Én milyen jogon?

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://painandhope.blog.hu/api/trackback/id/tr681175033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lia666 2009.06.09. 20:07:05

Köszönöm a tapsot :D
Azon jó szokásomat megtartom a jövőre nézve is. :D
Regényeket lehetne írni ide, ehhez a témához, gondolom tudod. Biztos vagyok benne, hogy te is ki tudnád fejteni bővebben, csak lassan írsz, és meguntad az írást. Szóval érted. Nem tudnám leírni röviden azokat, amik most eszembe jutottak, úgyhogy inkább nem írok semmit. A véleményemet nagyjából úgy is tudod erről a dologról.

azallamenvagyok 2009.06.10. 11:23:08

@lia666: ezt nem bírtam követni:)
Visszatérve a poszthoz: üdv a kétajtós szekrénynek, további sikerekben gazdag munkát kívánunk neki:) Ítélkezni tényleg nem szabadna ez igaz, de ezek a gondolatok eleve keveseknek jutnak el a tudatáig:)

lia666 2009.06.10. 19:21:55

Hm... akkor legközelebb megpróbálok érthetőbben fogalmazni ;)

azallamenvagyok 2009.06.12. 11:49:06

@lia666: azért sikerült eljutnia a tudatomig, egy kis agytornának meg csak örülök:)
süti beállítások módosítása