HTML

Pain doesn't hurt - if it's all you've ever felt

Talán kitaláltad már, hogy itt nem sok örömteli dologgal találkozol majd. Ennek ellenére csak ajánlani tudom blogomat, hisz az enyém mellett könnyűnek érzed majd az életed...

Friss topikok

  • Emptiness: @wiloknieriel: Köszönöm szépen, én magam is azon vagyok :) (2011.01.11. 14:57) Hajnitlanul, de ez van
  • Emptiness: gyönyörű :) (2011.01.10. 16:52) Elégtelen
  • wiloknieriel: @Emptiness: Hú, hát izé? :D Nos, én nem vagyok sem normális, sem átlagos, így egyáltalán nem meg... (2011.01.04. 19:04) Köd
  • azallamenvagyok: @úriparaszt: mondasz valamit:) (2009.11.11. 13:33) Dysmorphophobia

Linkblog

Hosszú kihagyás előtt és után

2009.03.29. 13:29 :: Emptiness

Először is, íme egy teszt, amit Liától kaptam:

1. Írd le, hogy kitől kaptad.
2. Töltsd ki a tesztet.
3. Írd le, kinek szánod.
4. Értesítsd őket erről.

feladó:  Emptiness

Ha…

…hónap lennék: március
…a hét egy napja lennék: vasárnap
…bolygó lennék: Vénusz
…tengeri állat lennék: tengericsikó
…berendezési tárgy lennék: csobogó
…híres személy lennék: Emma Watson
…folyadék lennék: kristályvíz
…drágakő lennék: rózsakvarc
…fa lennék: olajfa
…madár lennék: sólyom
…virág lennék: orchidea
…időjárás lennék: köd
…mesebeli lény lennék: unikornis
…hangszer lennék:  hegedű
…állat lennék: cica
…szín lennék: jégkék
…érzelem lennék: félelem
…zöldség lennék: paradicsom
…hang lennék: a hegedű könnyei
…elem lennék: víz
…autó lennék: hammer terepjáró
…film lennék: Édes November
…étel lennék: gyümölcssaláta
…íz lennék: keserű
…testrész lennék: száj
…arckifejezés lennék: nyugodt arc, lehunyt szemekkel
…tanóra lennék: etika
…rajzfilm lennék: full metal panic
…mértani alakzat lennék: a réz keresztmetszete
…szám lennék: pszí
…ruhadarab lennék: hálóing
…rovar lennék: szkarabeusz

Címzettem: Fanni

 

Szóval, újra itt. A barátnőm - akinél a kórházban voltam - már itthon van, de nagyon megviselte a benttartózkodás. Epilepsziája a rengeteg gyógyszer mellett sem csillapszik, hiába az orvosunk a legjobb...

A fiú, akiről meséltem, már nincs köztünk. Március 6-án este fél nyolckor itthagyta a földi világot, a családja képtelen továbblépni. Bár nem hibáztatom őket, még nekem is kell pár hónap, hogy felfogjam: már nincs köztünk. Nyújtanám még a szót, de annyira felesleges lenne. A temetésén a szüleim résztvettek, én erre képtelen voltam. Majd egyszer - ha már elfogadtam magát a tényt - meglátogatom a sírhelyét. Addig is: Gáborom, nyugodj békében és száguldozz az ég autópályáin - ott nincsenek már számodra határok.

Ami engem illet - az életem az elmúlt egy hónapban - a sors iróniája ez, hogy épp Gábor halála után - fenekestől felfordult. Gabcsikám, csak nem te intézted? Ha így van, köszönöm és biztos vagyok benne, hogy tetszik amit látsz:P

Szórakozni járok, új ismeretségeket kötöttem és kapaszkodj, ha régi olvasóm vagy: rámtalált a szerelem.

Erről még sokat fogtok olvasni, de szeretnékk még valamit megmagyarázni: Gábor pénteken halt meg, én szombaton buliztam és had ne részletezzem, hogy - de nem tudtam még akkor, hogy elment. Csak hétfőn. Tessék tehát megnyugodni, nem vagyok egy érzéketlen fatuskó, nem mintha nem lenne úgy jobb, és mikor hétfőn megtudtam... a fürdőszoba padlóján bőgtem.

Csak ennyit akartam még mondani. Ígérném, hogy ezentúl írok majd gyakrabban, de április 8-án műtenek, szóval... Neked csak egy dolgod van: szoríts!

5 komment

Címkék: halál szerelem elnézést

A bejegyzés trackback címe:

https://painandhope.blog.hu/api/trackback/id/tr711032892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

píszendláv_ 2009.03.31. 20:39:17

na végre így elértem a jelenhez :D el sem hiszem, hogy végre szerelem, előző bejegyzésekhez még írtam, hogy tényleg erre lenne szükség.. és így most... jupííííí ^_^ örülök, így ismeretlenül is ^_^ én is szerelmes vagyok:D a lehetetlenség ellenére. nem tudom, milyen a te helyzeted, de az enyém nem túl fényes... de első, s örök szerelem^^ csak 100km távolság, és ami az én szüleimnek szemet szúr : 4év 3hónap korkülönbség... de nem ez számít:)

azallamenvagyok 2009.05.20. 16:39:36

remélem, minden rendben:)

masnis 2009.06.04. 20:44:45

Szia, milyen lett az érettségid? Hova mész pszichológiára?
Akár beszélhetnénk is, ha szeretnéd..
Az e-mailcímem ott van.
Masnis

rebeka rokifeller · http://anyulhalala.blog.hu 2009.06.05. 00:09:20

szia! véletlenül én is idekeveredtem, elolvastam mindent, és én is remélem, hogy minden rendben veled :) írj!
süti beállítások módosítása