HTML

Pain doesn't hurt - if it's all you've ever felt

Talán kitaláltad már, hogy itt nem sok örömteli dologgal találkozol majd. Ennek ellenére csak ajánlani tudom blogomat, hisz az enyém mellett könnyűnek érzed majd az életed...

Friss topikok

  • Emptiness: @wiloknieriel: Köszönöm szépen, én magam is azon vagyok :) (2011.01.11. 14:57) Hajnitlanul, de ez van
  • Emptiness: gyönyörű :) (2011.01.10. 16:52) Elégtelen
  • wiloknieriel: @Emptiness: Hú, hát izé? :D Nos, én nem vagyok sem normális, sem átlagos, így egyáltalán nem meg... (2011.01.04. 19:04) Köd
  • azallamenvagyok: @úriparaszt: mondasz valamit:) (2009.11.11. 13:33) Dysmorphophobia

Linkblog

Én sem téged

2009.09.18. 23:27 :: Emptiness

 

Fura, es ocsmany ezt leirni, de teged olvasva ertem, engem miert nem vett komolyan a kornyezetem.

Nem beszolni akarok, csak igy par ev tavlatabol most megvilagosodtam. koszi :]

---

Nos kedvesem, talán tényleg nem akartál megbántani, mégis sikerült. Lazán idedobsz nekem pár összefüggéstelen mondatot, melyek kicsengése valóban baráti, egészében nézve azonban - főleg a kiemelt sorok - bántóak a számomra.
Ki vagy te, hogy ítélkezz?
Neked is ráment a gyermekkorod a betegségedre?
Megérted a 30-at?
Ha te is így nőttél fel, akkor miért nem emlékszel rá, hogy mennyire érzékennyé tett a világ?
Végigolvastad a blogom vagy csupán az utolsó pár bejegyzést?
Miért nem veszel komolyan? Gyermetegnek tartassz?
Komolyan azt hitted, hogy szó nélkül hagyom?
Naná, hogy nem, hiszen én csak egy hülyegyerek vagyok...

 

Egy túlérzékeny elcseszett kölyök.

Bocsánat, de mivel ez a blog az enyém, le kellett írnom a gondolataimat - így első dühömből. Talán alátámasztom az elméletet. Ha így van, gratulálok a sikerélményhez, mindenesetre szeretnék bővebb magyarázatot kapni arra, hogy miért él egy szánalmas hisztis kamasz képe benned rólam.

Én korrekt voltam, most te jössz!

---------------

Drága Többiek!

Holnap írom az élménybeszámolót, csak türelem!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://painandhope.blog.hu/api/trackback/id/tr121391825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azallamenvagyok 2009.09.19. 09:17:12

"Eltekintve a tizen(hany?) mutettol, ezen atestem en is." hát, bakker...

Gladia Delmarre 2009.09.20. 11:33:48

Eltekintve a "tizen(hány?)" műtéttől, mindenki átesik a kamaszodás, felnőtté válás nehézségein, kit kevésbé, kit jobban megvisel.
DE! Hogy lehet eltekinteni a műtétektől? A konkrét fizikai fájdalmaktól? A kilátástalantól, attól a helyzettől, ami egy kislányt eddigi életében többnyire bezártságra, kórházi kezelések tucatjára kényszerítette?
Hogy lehetsz ennyire durva és lekezelő harcihippi? Hogy veheted semmibe egy lány életét, érzéseit? A környezeted egy szánalom lehet, akik még azt sem vették komolyan, h a gyerekük (hozzátartozójuk) lassan felnőtté válik és ebben a folyamatban több empátiára lenne szüksége. De látom, megtanultad a leckét, magad is ilyen ember lettél.

harcihippi 2009.09.20. 20:11:13

hm. azert erre nem szamitottam.

Nem arra gondoltam, hogy nem veszlek komolyan, hanem arra, "kivulrol" nezve, egeszen mas a dolog. Szerencsetlenul fogalmaztam, ez az en hibam.

Ugyanez vonatkozik a masik "kifogasolt" reszre. Nem taho per lekezelo probaltam lenni, de en azokon nem estem at. Ezt probaltam leirni.

Most nyilvan nem fogom egy mas ember eleterol szolo blogban leirni a sajat tortenetem, de azt, hogy "ezen atestem en is", teljesen komolyan gondoltam, azert is batorkodtam hozzaszolni a bloghoz. - Amit egyebkent vegigolvastam.

Es anelkul, hogy vitat szeretnek provokalni, azert azok, akik most nekem estek, mert nem sikerult erthetoen megfogalmaznom a gondolataimat, elgondolkozhatnanak rajta, hogy milyen jogon szoltak be nekem _velt_ serelem miatt: akkor ok sem jobbak, mint amit rolam gondoltak.

Emptiness: toleg megegyszer elnezest, legkozelebb megprobalok kevesbe felreerthetoen fogalmazni.
süti beállítások módosítása