HTML

Pain doesn't hurt - if it's all you've ever felt

Talán kitaláltad már, hogy itt nem sok örömteli dologgal találkozol majd. Ennek ellenére csak ajánlani tudom blogomat, hisz az enyém mellett könnyűnek érzed majd az életed...

Friss topikok

  • Emptiness: @wiloknieriel: Köszönöm szépen, én magam is azon vagyok :) (2011.01.11. 14:57) Hajnitlanul, de ez van
  • Emptiness: gyönyörű :) (2011.01.10. 16:52) Elégtelen
  • wiloknieriel: @Emptiness: Hú, hát izé? :D Nos, én nem vagyok sem normális, sem átlagos, így egyáltalán nem meg... (2011.01.04. 19:04) Köd
  • azallamenvagyok: @úriparaszt: mondasz valamit:) (2009.11.11. 13:33) Dysmorphophobia

Linkblog

Nekem általában azért igazam van

2009.08.30. 19:02 :: Emptiness

De igen! A kincsem vagy!!!
Amúgy már csak 36 képet akarok elküldeni nektek :D Figyelembe veszem mindenki igényeit, de akkor sem kapsz sortos képet úriparaszt :D
Remélem a bikinis pótol majd :P

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://painandhope.blog.hu/api/trackback/id/tr401349027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lia666 2009.08.30. 20:53:14

Hülye. Akkor sem vagyok az. És küldj képet.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.08.30. 21:42:05

izé, valahol eltévedtem ezen a fényképes ösvényen, vagy valami olyasmi :-)
a fénykép (netes kommunikációban) _szerintem_ elég intim dolognak számít, ezért én szinte sosem kérek, több okból sem.
a blogodat olvasva valamilyen szinten mindannyian az életed részévé válunk, hozzászólásaink bátorítanak, támogatnak, örömet avagy épp bánatot okoznak. akarattal vagy akaratlanul is befolyásolhatunk. az, hogy milyen ember vagy kiderül a blogodból. sokáig senki nem tud szerepet játszani, így pár hét, hónap alatt megismernek az olvasók, nagyjából tudják milyen vagy, milyen az életed, kialakítanak egy képet rólad. ebből a szempontból a fotó, pontosabban az, hogy milyen a külsőd, nos, az teljesen irreleváns. ha úgy érzed szeretnéd hogy így _is_ megismerjenek, vagy csak úgy imán fontos, akkor sem kell különösebben hezitálni, tépelődni, csupán gondold végig mivel járhat, mi történhet akkor ha fotót küldesz magadról olyan embereknek, akiket egy-két, akárhány komment alapján próbálsz megismerni. dönts el mit szeretnél, és ha döntöttél, csináld :-) amit elküldesz az már elment és kész :D
mellesleg, véleményem szerint egy bikinis kép jóval többet mutat, mint egy farmersortos, melltartós de jelen esetben nem az én véleményem számít :-)

előző poszthoz még: birtokolni pedig soha ne engedd magad :) sok mindent mondhat az ember a magáénak de egy másik embert azt soha!
a pasikkal pedig vigyázz, különös állatfajta, ne halmozd őket ha nem szükséges azaz lehetőleg adott időszeleten belül ne (van mikor nem megy másképp, elismerem) :-D

Gladia Delmarre 2009.08.31. 13:24:13

@úriparaszt: látom, birtoklás kérdésében egyet értünk:)

Sztem, ha már fotó, max. portré. Biztosan csini vagy meg minden, de bikinis fotót küldeni ismeretlen embereknek, még ha hónapok óta kommentelnek is pár sort neked, sztem elhamarkodott lépés (ha csak nem poénból írtad, mert akkor vissza az egész:)) Tudom, most rontom néhány ember bizniszét ezzel:))
süti beállítások módosítása