HTML

Pain doesn't hurt - if it's all you've ever felt

Talán kitaláltad már, hogy itt nem sok örömteli dologgal találkozol majd. Ennek ellenére csak ajánlani tudom blogomat, hisz az enyém mellett könnyűnek érzed majd az életed...

Friss topikok

  • Emptiness: @wiloknieriel: Köszönöm szépen, én magam is azon vagyok :) (2011.01.11. 14:57) Hajnitlanul, de ez van
  • Emptiness: gyönyörű :) (2011.01.10. 16:52) Elégtelen
  • wiloknieriel: @Emptiness: Hú, hát izé? :D Nos, én nem vagyok sem normális, sem átlagos, így egyáltalán nem meg... (2011.01.04. 19:04) Köd
  • azallamenvagyok: @úriparaszt: mondasz valamit:) (2009.11.11. 13:33) Dysmorphophobia

Linkblog

Pro és kontra

2009.07.24. 18:20 :: Emptiness

Egyrészt tegnap sírtam az örömtől, mert felvettek. Bekerültem, ennek nagyon örültem, én és mindenki. Acsalád, a babátok, az ismerősök...

Ma egy új nap van. Csak a szokásos. Önnön jelentéktelenségemnek teljes tudatában ülök most itt, és írom ezt a rövid bejegyzést. Egy utolsó senkinek lenni sz@r érzés. Főleg, ha körülötted mindenki ismer mindenkit, mindenki jóban van mindenkivel, a barátság pedig adott. Ha nem is olyan komoly, de az ismeretség ténye kellemes. Na ez az, ami nekem nem adatott meg, nem ismerem, csak sejtem. Sejtem, mert látom. Körülvesz. Szó szerint. Most is itt öltözködik, készülődik tesóm és uncsim, ők mennek ki,, én meg maradok itthon és élem a virtuális életem. De már abba is belefáradtam. TYudom, ez az elmúlt időszakban sokat javult, de így talán csak még nehezebb.

Tesóm haverjait abszolút nem ismerem, ezen csak puszta ismeretség szintjéig szeretnék változtatni. De állítása szerint, és szerintem is, nem járhatok egy haverjával sem. Nem is akarok. De be sem mutat nekik, még ha én is ott vagyok.

Szégyell. És én is magam. Azért, mert egy senki vagyok, ő pedig full népszerű.

Nem is illenék közéjük. Egy senki vagyok. Ennyi

És a csendesen hallgatóknak csak annyit, hogy nyugodtan írkáljanak feleslegesen olyan hülyeségeket, hogy ez nem igaz. A tényen mit sem változtat :(

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://painandhope.blog.hu/api/trackback/id/tr511266399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lia666 2009.07.24. 22:33:04

Szard már le, ne emészd magad ilyen hülyeségeken! Ha szégyell, szégyell, aztán? Mit érdekel az téged? És miért akarnál a haverjaival járni? Azok az ő haverjai, és te nem vagy ő, zöld? És mi van, ha ő full népszerű, te meg nem? Mi közöd van neked hozzá, azon kívül, hogy a testvéred? Ne foglalkozz már ilyen hülyeségekkel.

Gladia Delmarre 2009.07.26. 13:53:07

Szia! Én "azallamenvagyok" blogjáról jutottam el hozzád, és többé-kevésbé követem a történteket. Sajnos, még nem tudtam minden bejegyzést elolvasni, de azt látom, milyen lelkis, mélyérzésű lány vagy, ritkaságszámba mész.
Nem mondom, h segítséget nyújthatok neked, mert magam is sokszor bizonytalan vagyok önmagamban, én is érzem néha, h senki és semmi vagyok. 30-on túl is. Ez nem vigasz, tudom, sőt.
De ilyenkor mindig elkezdem felépítgetni magam, a tudatomat, a gondolataimat mindig afelé terelgetem, h mit értem el eddig, mi az, ami saját magamnak fontos és tudom, h más akkor sem fogja elérni, ha tótágast áll.
Te mit értél el eddig? Sok mindent, mondhatom, nagyon kevés ember képes annyit és úgy küzdeni, mint TE! Küzdesz a betegségeiddel, igyekszel legyőzni őket, ember maradni, nem elmerülni az önsajnálatban. A blogod egyfajta terápia magadnak, és ezzel együtt segítség másoknak. Bevallom, amikor nagyon rossz passzban voltam nemrég, olvasgattam kicsit az írásaidat, és rájöttem, h hol vannak az én dogaim a tieidhez képest!!?? Nem könnyebbültem meg, nem örültem, h jobb helyzetben vagyok, egyszerűen segített másként nézni a dolgokat.
Szóval, vagy, aki vagy. Nem tudom, külsőre milyen vagy, de ha ennyi ajánlatot kaptál egy fesztiválon, biztosan nem vagy csúnya, illetve a véleményem az, h a fiatlság önmagában szép, ezt letudhatjuk.:) Szuperül (a helyzetedhez képest egyszerűen hihetetlenül) teljesítettél az érettségin és felvettek oda, ahova szeretted volna. Máris óriási eredmények, eddig voltál 18 éves gimis, most lettél 18 éves egyetemista/főiskolás, egy ember, aki előtt reményeim szerint csodás jövő áll. Vannak barátaid, van családod, akik szeretnek, elismernek. Hogy lehetnél senki és semmi?
Tudom, ilyen korban fontos, hogy az egykorúaktól is megkapja az ember a figyelmet, de hidd el, ez nem minden. Közel sem. Az ismertség legalább olyan hamis csillogású, ál dolog, mint a műfogsor. Bár ez utóbbi legalább ér valamit. Népszerű lenni egy bejáratott társaságban nem nagy kunszt, de persze habitus kérdése is. Persze, tudom, jó sütkérezni egy népszerű ember "árnyékában", de nagyon keveset ér, nincs valódi értéke.
Ne akarj megfelelni másoknak, csak magadnak, értékes ember vagy, kár lenne ezen szomorkodnod, bár elhiszem, h rosszul esik neked, hogy a saját tesód szégyell. Talán beszélj vele erről még1x, h adjon egy esélyt (ha mindenképp szeretnél megismerkedni a haverjaival), és ha nem hát nem.
Egyébként arra nem gondoltál, h nem szégyell, hanem attól tart, h sikeresebb lehetnél nála? Szép vagy és okos, van saját egyéniséged, kitartásod, erőd, vállalod önmagad... abszolút vonzó kombó:)
Boldogságos továbbiakat, ezután gyakrabban jövök, hátha mégis tudok néha én is segíteni egy-két gondolattal:) Még nem felejtettem el, milyen 18 évesnek lenni:)

azallamenvagyok 2009.08.01. 21:44:39

ez nem igaz:DDD

és újfent gratu:)
süti beállítások módosítása